ОБЯВА 

ТЕХНИЧЕСКИ УНИВЕРСИТЕТ - ВАРНА обявява свободна позиция за „СЧЕТОВОДИТЕЛ”, съгласно НКПД. Работата е във връзка с проект № BG16RFPR002-1.014-0006 “Национален център по мехатроника и чисти технологии”.

Изисквания за заемане на длъжността:
Образование: Висше – минимум ОКС „бакалавър“
Професионален опит: Опит в управлението на счетоводството на проекти – минимум 1 /една/ година.

Описание на длъжността (отговорности и задължения):

  1. Подпомага Ръководителите на секциите по проекта за ТУ-Варна при извършването на плащания по проекта.
  2. При поискване изготвя справки и отчети за разходваните средства по проекта за ТУ-Варна.
  3. Взаимодейства с представителите на екипа за управление при финансовото отчитане на проектните дейности.
  4. Изготвя всички финансово-счетоводни справки и отчети на работещите по проекта, както и текущи отчети за разходваните средства.
  5. Подготвя искания за плащане – авансово, междинни и окончателно.
  6. Оформя необходимите финансово-счетоводни документи.
  7. Набира, окомплектова и съхранява всички разходно-оправдателни документи за целите на отчитането на проекта.
  8. Осчетоводява направените по проекта разходи.
  9. Съдейства на експертите на Управляващия орган на ОП „НИИДИТ при извършването на проверки на място.
  10. Следи за законосъобразното оформяне на първичните и вторични счетоводни документи.
  11. Осъществява финансов контрол върху действията на изпълнителите на проектните дейности.

Заетост: 4-часов работен ден
Период на заетостта по проекта: в рамките на проекта, но не повече от крайния срок за изпълнение на проекта
Работно място: гр. Варна 

Кандидатите следва да представят автобиография и документи, доказващи необходимите изисквания за заемане на длъжността.

Срок за подаване на документи от 04.08.2025 г. до 11.08.2025 г.

Кандидатурите следва да се изпращат по електронната поща на адрес: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.

За интервю ще бъдат поканени само одобрените по документи кандидати.