Кампания Моята професия
- Детайли
- Категория: НОВИНИ НОВИНИ
- Публикувана на 05 Юни 2020 05 Юни 2020
До 14 юни приемат студентски проекти в конкурса „Моята професия – моето бъдеще”
9 големи компании и 29 български университета подкрепят инициативата за насърчаване на талантливи млади специалисти. По 2000 лева награда е осигурена за победителите в 9 направления в националната инициатива на Kmeta.bg, организирана под патронажа на Министерство на труда и социалната политика.
Бъдещето на страната е в ръцете на младите и инициативни българи. Ежегодно университетите дипломират хиляди висшисти, а въпреки това, фирмите изнемогват в търсенето на качествени кадри. Недостигът на специалисти у нас води до постепенното отпадане на България от конкуренцията за нови капиталовложения на световния пазар.
С идеята да помогне на родния бизнес в търсенето на квалифицирани служители и да съдейства в изграждането на тясна връзка между учебните заведения и предприемачите, Порталът на българските общини KМЕТА.bg организира национална кампания „Моята професия – моето бъдеще”.
С мащабната инициатива КМЕТА.bg ще подпомогне развитието на българския бизнес и ще даде рамо на талантливите млади специалисти да бъдат открити от най-подходящия за тях работодател.
Инициативата стартира на 11 май 2020 г. в партньорство с 29 утвърдени български университета, 9 големи компании, а патрон е Министерството на труда и социалната политика. Медийни партньори са Икономическият портал Economic.bg и Информационна агенция „Фокус“.
До 14 юни 2020 г. включително всички желаещи студенти могат да подадат своята кандидатура, като се регистрират и изпратят своя иновативен проект по избрана тема на специално създадена платформа.
Всеки участник може да изпраща до 1 (един) свой авторски проект по конкретно зададена тема/направление, съгласно приложения към тези правила списък, в избрана професионална област, като изрично трябва да се посочи за коя компания е разработен проектът.
Компетентно жури, представено от компаниите – партньори на инициативата, ще определи наградените участници в националната кампания. Всяка от представените фирми има право да избере само един победител по темата, която е анонсирал, който ще получи парична награда в размер на 2000 /две хиляди/ лева, както и възможност за кариерно развитие в съответната компания (по преценка на компанията).
Повече информация – на Kmeta.bg.